Brit leányvállalatot alapított a Wizz Air
Az új cég bázisreptere Lutonban lesz.
Új kiképzőközpontot nyit a Wizz Air Budapesten. Az év végére elkészülő 3800 négyzetméteres létesítményben 2 új, csúcstechnológiájú teljes, mozgó szimulátor, egy rögzített szimulátor, egy vadonatúj fedélzeti vészhelyzeti evakuációs kiképző egység, valamint a tűzoltás gyakorlására szolgáló úgynevezett Real Fire Fighting Trainer egység is helyet kap.
Eltűnt a földi kiszolgáló személyzet egy tagjának a telefonja, az egyik utas lopta el. Közben kiderült, hogy a biztonsági óvintézkedés miatt a kár akár több millió forint is lehet.
Lába kélt egy mobilnak, a hatóságok pillanatokkal a felszállás előtt visszafordították a gépet.
A második legnagyobb társaság akar lenni a cég.
Technikai hiba miatt sokaknak (téves) értesítéseket küldött ki járatuk törléséről és/vagy újrafoglalás szükségességéről a Wizz Air.
Júliusig Athén, Tallinn, Harkov és Bécs is elérhetővé válik a társaság hálózatában.
Mindkét gépnél a sebesség-visszajelzővel volt probléma.
A Szófiából Tel-Avivba tartó járat sebességmérőjével volt gond. A gépet Budapesten átvizsgálták.
Az eddigi négy helyett mindössze egy útvonal marad meg május közepétől a Wizz Air kassai kínálatában.
A Wizz Air-járat utasai csak késő este érkeznek a fővárosba Barcelonából.
Váradi József a légitársaság harmadik negyedéves eredményeinek értékelésekor vetette fel az áremelést, de annak mértékét nem becsülte meg.
A rövid- és középtávú járatokat akarnák átvenni.
A Ryanair elsősége megdönthetetlen az európai fapados légitársaságok között.
Európa legnagyobb diszkont légitársaságának a munkaügyi viták tettek be.
A közvetlen járat első utasát, Valerij Szurzsenkót a reptér és a moszkvai magyar nagykövetség is ajándékokkal lepte meg.
Minden utas után 6 ezer forintot fizet az állam a Wizz Air-nek a balkáni járatokon.
Megvásárolta a Wizz Air a nemrég becsődölt Monarch brit légitársaság résidőit a londoni Luton reptéren, ami további járatnyitásokra ad majd lehetőséget.